poniedzia艂ek, 11 wrze艣nia 2023

Nowo艣ci!



Drodzy Czytelnicy!

Mamy nowe krymina艂y. 馃摉 Pewna Pani postanowi艂a podzieli膰 si臋 z nami pewn膮 histori膮. Pos艂uchajcie:

Wszyscy m贸wili: „Tobie si臋 uda”. Nie min膮艂 miesi膮c, a zacz臋li pyta膰 „Gdzie jest Angelique?”. To by艂a kolejna na li艣cie „Zaginione z Willowbrook”. Obecnie to miasteczko nosi ksywk臋 „Kanion 艣mierci”.☠️ Znajduje si臋 tu „殴r贸dlisko”, w kt贸rym znaleziono drobne rzeczy zaginionych dziewczyn. „Poszukiwacz zw艂ok” niczego nie znalaz艂, by膰 mo偶e cia艂a dziewczyn zabra艂 pr膮d. 馃寠 Jest tu takie powiedzenie, 偶e „Zanim przyjdzie pow贸d藕”, „Rw膮cy l贸d” „Od ognia piekielnego” 馃敟poka偶e, gdzie jest „Czarna woda”. W ko艅cu ten „Wodnik” musi wpa艣膰!

„Dom obok”馃彔 mnie by艂 zaj臋ty przez faceta. To by艂 „M贸j by艂y”. Wybranie go na mojego faceta, to by艂 „Z艂y wyb贸r”. Zaprosi艂 mnie do siebie na „Czarne piwo grabarza”.馃嵑 Po godzinie by艂 kompletnie pijany i be艂kota艂, 偶e jest ze mnie „Ostatni diament do kolekcji”. Potem by艂 „Krzyk ciszy”. 馃槻 Za kuchenn膮 艣cian膮 by艂 ukryty „Drugi pok贸j”, a w nim „Pisarka” Angelique i inne martwe dziewczyny. Wi臋cej nie musz臋 nic m贸wi膰. Dosta艂 „Zarzut”. Podobno 偶a艂uje, a jego p艂acz przypomina „Skowyt wilka”.馃惡 Jednak nie 偶a艂uje zbrodni. 呕a艂uje, 偶e nie dopad艂 ostatniego klejnotu – mnie.

To by艂a ciekawa historia od naszej czytelniczki policjantki.馃懏 Nie ma co prawda szcz臋艣cia do facet贸w, ale nie wszystko stracone. Je艣li chcecie si臋 spotka膰 z ciekawym 艣ledczym lub detektywem, to zapraszamy po krymina艂y do biblioteki.

殴r贸d艂o w艂asne

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz