wtorek, 1 sierpnia 2023

Nowości!

 Drodzy Czytelnicy!

☀️Lato trwa pełną parą, a my mamy nowe książki obyczajowe na gorące dni! Ostatnio czytelnicy próbują przesyłać sobie miłosne listy w książkach, dlatego też dziś przedstawimy Wam ofertę matrymonialną z zebranych liścików💌. Pozdrawiamy i powodzenia:

(Ogłoszenie 1)

Droga Felicjo!

Właśnie znalazłem moje „Szczęście”, a „Felicja znaczy szczęście”. Bardzo spodobała mi się twoja „Zielarnia pod starym dębem”🌳, no i oczywiście Ty😘. Zapraszam w moje „Rodzime strony” na spacer, tam gdzie jest „Ogród numer czterdzieści”. 

Twój cichy wielbiciel „Flowers”💐.

(Ogłoszenie 2)

„Ja, Tamara”, księżniczka 👸 żyjąca „W cieniu królowej Jezabel”, poszukuje mężczyzny w którym płynie „Królewska krew”. Wszystkie zainteresowane „Niezwykle szlachetne stworzenia” zapraszamy na dwór królewski na pojedynek , gdzie czekają na was „Godni przeciwnicy”. Zwycięzca zdobędzie w nagrodę moją rękę … jeśli przeżyje. 

(Ogłoszenie 3)

Cześć, tu „Marika”.

Obecnie prowadzę „Eksperyment – Wakacje” w miejscowości „Paradise”🏝 nad morzem. Badam „Fale i echa”. Jeśli chcesz zobaczyć co przyniosą „Echa przyszłych dni” to złap falę 🌊i podpłyń do mnie.

(Ogłoszenie 4)

Jestem „Cecylia”

„Siła rzeczy” sprawia, że jest „Czas pokuty”, ale to mi nie przeszkadza. Jest ze mnie prawdziwa „Nierządnica i mniszka”, więc jeśli masz co do mnie jakieś „Ukryte intencje” to „Zaskocz mnie”. Potrzebny mi „Ktoś do kochania”. Będę czekać.

„Zakochana zakonnica” 

znana również jako „Córka komendanta”👮.

Zainteresowanych oraz nie zainteresowanych zapraszamy do naszej Biblioteki po nowości.

Dwa stosy książek leżą na stoliku. Tło: regały z książkami.

Źródło: własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz