niedziela, 27 sierpnia 2023

Nowości!

 Drodzy Czytelnicy!

Końcówka sierpnia jest deszczowa oraz smętna, 🌧️ ale idealna na nowy mroczny kryminał z naszej biblioteki. Ostatnio dostaliśmy list ✉️ od Czytelniczki która przerzuciła się z literatury romantycznej na kryminały. Dlaczego? Posłuchajcie:

Mówi się, że „Miłość pokonuje śmierć”, to jednak nieprawda. 

Mój ex to był zwykły „Zdrajca”, który lubił wchodzić w „Toksyczne układy”. Miał swój „Zamknięty świat – chciwość”. O wszystkim doniósł mi mój „Konfident”. Potem nastąpił „Przypływ” emocji. Miałam „Wizje – gniew”. 😡

Zabrałam go tam, gdzie jest „Ukryty port”. Było łatwo. Wystarczyło dolać mu leki do drinka,🍹 a on wypił wszystko „Do cna”. Potem nastąpiła„ Ataraksja”.

Na miejscu „Gleba” była wilgotna. Prawdziwe „Grzęzawisko”. To tam, była jego „Krwawa kąpiel nad Krutynią”. Zostały po nim tylko „Skrawki”.

Potem pojawił się „Pasażer” i mnie załatwił. „Zanim umarłam” widziałam dziwne „Błyski w mroku”. ⚡

Podobno do dziś, tamtejsze „Żurawie rzężą żałośnie”. 🦤 Może „Geriatryczne biuro śledcze” znajdzie moje „Szczątki”. Póki co, będę tu czekać, jako „Widmo Brockenu”.

To dopiero zwrot akcji! Po więcej ciekawych historii zapraszamy do Biblioteki. 📖

Dwa stosy książek leżą na stoliku. Tło: regały z książkami.

Źródło: własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz