piątek, 31 marca 2023

Nowości


Dwa stosy książek leżą na stoliku. Tło: regały z książkami.

źródło: własne


Drodzy Czytelnicy!

Mamy dla Was nowe książki! 📚

Znajdzie się coś zarówno dla konesera krwawych kryminałów, jaki i dla namiętnego poszukiwacza romansów. Są różnego rodzaju przygody, a oto jedna z nich! List napisał do nas Pan z kancelarii adwokackiej: ✉️

Ostatnio w gabinecie miałem nietypowe spotkanie z klientami. 🧔‍♀️🧔🧔‍♂️Trzech mężczyzn, jednak to była „Gra pozorów”. Każdy przedstawił się ksywką (co było nieprofesjonalne do sytuacji): „Kabalista”, „Półmistrz” oraz ubrany w kieckę brzydki facet z wąsikiem „Osuwisko”. Kto im to wymyślił?

Mówili, że są „Niewinni”. Naprawdę to byli „Nielegalni”. Wszystko co mówili to była jedna wielka „Blaga”. Tak to jest, gdy ludzie myślą, że są „Nieśmiertelni” i ponad prawem. Ten trzeci, „Wadliwy klient”, gadał dziwnie. Że czuł się jak „Uwięziona”, że teraz jest jak „Ocalona z Auschwitz”. Jego głos miał bardzo „Wysokie tony”.

W końcu poprosiłem o dokumenty, a ten trzeci mnie zagiął.

Imię: „Carmen”.👰‍♀️

Ród: „Radziwiłłowie”.

Myślałem, że to żart, ale ”Ten się śmieje, kto ma zęby”. A jeśli to miał być sen, to właśnie teraz nastał „Czas złych snów”. Czułem się jak jeleń, a teraz nastąpił „Pokot”. 🦌

Co za zwrot akcji. Po więcej niezwykłych historii zapraszamy do biblioteki.

źródło: własne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz