czwartek, 9 lutego 2023

Nowości!

 

Książki ułożone grzbietami stoją na stoliku. tło: regały z książkami.


Drodzy Czytelnicy!

Nowe książki dotarły do naszej biblioteki!

Och, przepraszam muszę odebrać telefon. Halo?: 📞

Cześć, Lulu!

Tu twoja psiapsióła „Emma”.

Słuchaj no! Na początek, dostałam „Listy od Noel”. ✉️

Pysia przesyła nam „Pocałunki w Rzymie”.💋Albo z Kairu? Wszystko jedno. „Anyway”! Dostałam „Telefon od Mikołaja”. Nie, nie dostałam komórkę! 📱

On zadzwonił! „Mój Szef. Mój AS”!

...

No dobra, „AS 2 i pół”. Nie przerywaj! On dzwoni i mówi – Jesteś „Nie wystarczająca”. Pamiętaj „To ty pracujesz dla mnie”! Standardzik w jego wykonaniu.

Tylko mnie źle nie zrozum, dobra? Ten facet ma prawdziwy „Pociąg do życia”. Zabrał mnie raz na „Mgły nad Narwią”, tam jest taki Hotel. Jak się nazywa? „Hotel Lao” albo Hotel Lało? No wiesz, prawdziwa „Propozycja dżentelmena” i te sprawy. 🎩

Mniejsza! Powiedział mi, że ma dla mnie „Wyzwanie”!

Trzymaj się krzesła bo zaraz odlecisz! Powiedział – „Namaluj mi Anioła”! Czaisz? Anioła! 🎨

Dodał, że to ma być prawdziwy „Exodus”,

a nie jakiś średniowieczny „Piast” i „Bolko”!

Ogarniasz Lulu?

Zaraz, co?! Biblioteka?! Lulu, ty pracujesz w książkarni?📚

...

To nie Lulu?! Och, sorka! Papa!

Tak jak już mówiłam, zapraszamy czytelników oraz Lulu po nowości!


źródło własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz