wtorek, 7 lutego 2023

Nowości kryminalne!

 

Stos
 źródło własne

Drodzy Czytelnicy!

Kryminały przybyły do biblioteki! Nim zanurzymy się w kolejne pełne napięcia historie, przeczytam Wam list od czytelniczki prowadzącej śledztwo:

Jestem „Kołysanka”.🎼 Dlaczego taka ksywka?

Cóż, „O gustach się nie dyskutuje”.

To była paskudna noc. „Miasteczko Twin Falls” oświetlał „Krwawy księżyc”.🌙 To tam miało miejsce „Morderstwo na kempingu”. Ginie „Dobra Rodzina”. Nic nie znajdujemy. Same „Fałszywe tropy”.

„Co się stało z Bennettami?”.

Zawarli „Pakt z diabłem”?😈

Czy tajemnicza „Kobieta w czerni” coś wie?

Ostatnio dostałam liścik.

Tak kończy się „Zabawa z ogniem”.🔥

„Ktoś z nas będzie następny”.

„Szczęśliwego Nowego roku”.

Bez podpisu. Anonim.

Niech się rozpocznie „Drapieżna gra”.🎲

Jestem gotowa.

Mam nadzieję, że nasza Czytelniczka wyjdzie z tego zwycięską ręką. Jeśli chcecie poznać inne mroczne historie, to zapraszamy do biblioteki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz