poniedziałek, 19 grudnia 2022

Nowości!

 

Stos książek ułożonych grzbietami na stoliku. Tło: regały z książkami

Nowe książki obyczajowe już są w naszej bibliotece, aby rozgrzać nasze serca w te mroźne zimowe dni. Skoro mowa o sercach, o to list miłosny od naszego czytelnika. Zaadresowany jest do „Kobiety, która kochała owady”, znanej także jako „Doktor Zosia”: 

Dla innych jesteś tylko „Dziewczyną z kamienicy”, ale dla mnie jesteś „Krainą marzeń”. „Miłość jest podróżą”, a ty otworzyłaś mój „Świat na nowo”.

To była „Najkrótsza noc”, ale obudziłaś we mnie „Uśpione namiętności”.

Uwielbiam, jak do mnie mówisz „My Policeman”.

Jeśli miłość miałaby być zbrodnią, to my jesteśmy „Podejrzani”.

Pamiętaj najdroższa… „It starts with us”.

„Od Lukova z miłością”.

Po nowe romansidła zapraszamy do biblioteki, a ja teraz schowam się zawstydzona pod biurko.


źródło: własne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz