niedziela, 24 listopada 2024

Dzie艅 Pluszowego Misia w Bibliotece!

馃摎馃惢 Dzie艅 Pluszowego Misia w naszej bibliotece! 馃惢

馃帀 Podczas zaj臋膰 dzieci z ZSP 3 w Jaworznie, pozna艂y historie najs艂ynniejszych misi贸w z bajek, wys艂ucha艂y opowiadania "Jak dobrze mie膰 przyjaciela" , oraz wzi臋艂y udzia艂 w kreatywnych warsztatach plastycznych. 馃帹
Na zako艅czenie, ka偶de dziecko otrzyma艂o od nas misiow膮 naklejk臋 i zak艂adk臋 do ksi膮偶ki.馃Ц.
By艂o du偶o 艣miechu, zabawy i misiowej rado艣ci! Dzi臋kujemy wszystkim uczestnikom za wsp贸lnie sp臋dzony czas i zapraszamy na kolejne wydarzenia w naszej bibliotece. 馃彙

Na zdj臋ciu wida膰 bibliotek臋, w kt贸rej odbywaj膮 si臋 zaj臋cia edukacyjne dla dzieci. Przy jasnych  drewnianych siedzi grupa dzieci, trzymaj膮cych kartki z zadaniami. Cz臋艣膰 dzieci podnosi r臋ce, odpowiadaj膮c na pytania. W tle stoj膮  przedszkolanka i  bibliotekarka – jedna trzyma maskotk臋 w kszta艂cie sowy. Za nimi wida膰 rega艂y wype艂nione ksi膮偶kami, zielone 艣ciany oraz du偶e okna, przez kt贸re wpada 艣wiat艂o dzienne. Na 艣cianie znajduje si臋 napis promuj膮cy czytelnictwo. Atmosfera jest przyjazna i sprzyja nauce.

Na zdj臋ciu znajduje si臋 grupa dzieci siedz膮cych przy drewnianych stolikach w bibliotece. Dzieci s膮 r贸偶nie zainteresowane, niekt贸re s艂uchaj膮 uwa偶nie, inne rozmawiaj膮 mi臋dzy sob膮 lub patrz膮 w bok. Bibliotekarka ubrana w ciemny sweter siedzi na ko艅cu sto艂u i trzyma otwart膮 ksi膮偶k臋, czytaj膮c dzieciom. W tle wida膰 rega艂y pe艂ne ksi膮偶ek oraz kilka tablic informacyjnych.

Na zdj臋ciu znajduje si臋 bibliotekarka o d艂ugich, ciemnych w艂osach, ubrana w czarny str贸j, kt贸ra siedzi w bibliotece i czyta ksi膮偶k臋 dzieciom. Trzyma otwart膮 ksi膮偶k臋 z ilustracjami przedstawiaj膮cymi wn臋trze pokoju i wskazuje na jedn膮 ze stron. Przed ni膮 przy drewnianych sto艂ach siedz膮 dzieci, s艂uchaj膮ce z zainteresowaniem. W tle wida膰 rega艂y wype艂nione ksi膮偶kami, zar贸wno dla dzieci, jak i dla doros艂ych, a na jednym ze sto艂贸w stoj膮 kolorowe ksi膮偶ki z ilustracjami skierowanymi do najm艂odszych czytelnik贸w.
Zdj臋cie przedstawia k膮cik z literatur膮 dzieci臋c膮 w bibliotece. Na p贸艂kach widoczne s膮 kolorowe ksi膮偶ki o misiach, m.in. "Pan Mi艣", "Mi艣 Uszatek", "Nied藕wiadku", "Nied藕wied藕, pianino, pies i skrzypce", "B臋d臋 stra偶akiem" oraz "W jaskini br膮zowego misia". Przed p贸艂kami na stoliku le偶y pluszowy mi艣, a przed nim roz艂o偶one s膮 zak艂adki do ksi膮偶ek z motywami misi贸w. W tle mo偶na dostrzec inne ksi膮偶ki dzieci臋ce i przybory plastyczne. Atmosfera zdj臋cia jest ciep艂a i zach臋caj膮ca do czytania.

Na zdj臋ciu wida膰 grup臋 dzieci siedz膮cych przy drewnianym stole w bibliotece. Ka偶de dziecko ma przed sob膮 kartk臋 z czarno-bia艂ym rysunkiem przedstawiaj膮cym wn臋trze pokoju. Dziewczynka na pierwszym planie, ubrana w fioletow膮 bluz臋, trzyma r臋k臋 na swojej kartce i przygl膮da si臋 rysunkowi. Ma spineczk臋 we w艂osach i bransoletk臋 na r臋ce. Pozosta艂e dzieci r贸wnie偶 patrz膮 na swoje kartki. Atmosfera na zdj臋ciu sugeruje skupienie i zaanga偶owanie w zadanie.

P贸艂ka z ksi膮偶kami o tematyce zwi膮zanej z misiami. Na p贸艂ce znajduj膮 si臋 kolorowe ksi膮偶ki, takie jak „Pan Mi艣” czy „呕egnaj, nied藕wiadku”. Na 艣rodku p贸艂ki umieszczona jest papierowa praca plastyczna przedstawiaj膮ca misia z du偶ymi oczami, wykonana z wycinanek. Obok niej stoi pluszowy mi艣 w be偶owej sukience.
Grupa dzieci siedz膮cych przy stole w bibliotece. Dzieci wykonuj膮 prace plastyczne z wycinanek w kszta艂cie misia, u偶ywaj膮c kleju i gotowych element贸w z papieru. Na stole le偶膮 przygotowane cz臋艣ci: br膮zowe k贸艂ka, bia艂e p贸艂kola i mniejsze okr臋gi, z kt贸rych dzieci sk艂adaj膮 twarz misia. Przy dzieciach stoj膮 dwie panie bibliotekarki. Jedna z nich pokazuje im ksi膮偶k臋 o misiach. W tle widoczny jest rega艂 z ksi膮偶kami.

Na zdj臋ciu widzimy bibliotek臋 pe艂n膮 ksi膮偶ek, gdzie odbywa si臋 zaj臋cie edukacyjne dla dzieci. Przy du偶ych, drewnianych sto艂ach siedzi grupa przedszkolak贸w, kt贸ra uwa偶nie s艂ucha bibliotekarki. Cz臋艣膰 dzieci podnosi r臋ce, chc膮c odpowiedzie膰 na pytanie lub zabra膰 g艂os. Prowadz膮ca, ubrana w ciemny sweter i jasn膮 bluzk臋, stoi na 艣rodku, trzymaj膮c w r臋ku kartk臋 i gestykuluj膮c. Na sto艂ach le偶膮 arkusze papieru z rysunkami, nad kt贸rymi pracuj膮 uczniowie. W tle wida膰 p贸艂ki pe艂ne ksi膮偶ek, kolorowe ilustracje i tabliczki z cytatami. Biblioteka jest jasna i przytulna, z zielonymi 艣cianami i du偶ymi oknami, przez kt贸re wpada naturalne 艣wiat艂o.
Zdj臋cie przedstawia grup臋 dzieci siedz膮cych przy drewnianych sto艂ach w bibliotece. W tle wida膰 rega艂y pe艂ne ksi膮偶ek. Dzieci s膮 zaanga偶owane w r贸偶ne aktywno艣ci – niekt贸re patrz膮 na nauczycielk臋 stoj膮c膮 po prawej stronie, kt贸ra trzyma kartki z materia艂ami edukacyjnymi, a inne przygl膮daj膮 si臋 kartom le偶膮cym na sto艂ach. W pomieszczeniu panuje przyjazna atmosfera, a jasne 艣wiat艂o wpadaj膮ce przez okno podkre艣la przytulno艣膰 miejsca. Wn臋trze biblioteki jest dobrze wyposa偶one i zach臋ca do nauki oraz zabawy.
Zdj臋cie przedstawia grup臋 dzieci bior膮cych udzia艂 w zaj臋ciach plastycznych w bibliotece lub 艣wietlicy. Siedz膮 one przy d艂ugim stole i wykonuj膮 prace z papieru, tworz膮c wizerunki misi贸w z wyci臋tych k贸艂 w r贸偶nych rozmiarach i kolorach. Ka偶de dziecko ma przed sob膮 zestaw wyci臋tych element贸w oraz klej w sztyfcie, kt贸rym przykleja oczy, uszy i inne cz臋艣ci do g艂owy misia. W tle wida膰 p贸艂ki z ksi膮偶kami oraz bibliotekark臋. Dzieci wygl膮daj膮 na skupione i zaanga偶owane w swoj膮 prac臋.

Na zdj臋ciu widzimy grup臋 dzieci stoj膮cych w bibliotece na tle rega艂贸w z ksi膮偶kami. Dzieci trzymaj膮 w r臋kach papierowe prace przedstawiaj膮ce misie, kt贸re prawdopodobnie zosta艂y wykonane w ramach zaj臋膰 plastycznych. W tle znajduj膮 si臋 kolorowe ksi膮偶ki, a po prawej stronie widoczny jest plakat z napisem „Najlepszego Czytelnika”. Atmosfera na zdj臋ciu jest radosna.

Zdj臋cie przedstawia wystaw臋 w bibliotece, na kt贸rej znajduj膮 si臋 ksi膮偶ki dla dzieci o misiach. Na pierwszym planie wida膰 r贸偶norodne ksi膮偶ki, takie jak „Przygody misia Maurycego i jego taty”, „Mi艣 Yogi”, „Paddington” czy „Grzmocikowa mi艣ka Uszatka”. W centrum znajduje si臋 pluszowy mi艣, otoczony jesiennymi ozdobami, takimi jak li艣cie i kasztany. W tle widoczne s膮 p贸艂ki pe艂ne ksi膮偶ek oraz jasne, przytulne wn臋trze biblioteki. Wystawa nawi膮zuje do 艢wiatowego Dnia Pluszowego Misia, kt贸ry obchodzony jest 25 listopada.
藕r贸d艂o: MBP Jaw

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz